יום של זיכרון, ערכים ואחדות: מחווה מרגשת לזכרו של החייל מתן אברג'ל הי"ד
יום ספורט מיוחד התקיים ביום חמישי שעבר בתיכון אמית האופק תלמידים, צוותים חינוכיים ובני משפחה התאחדו לזכרו של הלוחם שנפל


ביום חמישי שעבר התקיים בתיכון אמית האופק באור עקיבא יום ספורט מיוחד ומרגש, לציון יום הולדתו ולהנצחת זכרו של מתן אברג'ל ז״ל בוגר התיכון ולוחם גולני, שנפל בקרב בשבעה באוקטובר לאחר שהקריב את חייו למען חבריו ולמען עם ישראל.

האירוע, שנערך באווירה ערכית ומאחדת, הפגיש יחד את תלמידי תיכון אמית האופק, אמית עתידים וישיבת דרור, אשר לקחו חלק ביום שכולו ספורט, זיכרון וחיבור עמוק לדמותו ולמורשתו של מתן.
במהלך היום הורגשה תחושת אחדות מיוחדת, כאשר הפעילות הספורטיבית שימשה לא רק ככלי לגיבוש אלא גם כאמצעי להנצחת ערכים של נתינה, חברות ואהבת האדם, אשר אפיינו את דמותו של מתן.
רגע מרגש במיוחד נרשם במפגש עם אביו, אריק אברג'ל, אשר שיתף בתחושותיו וסיפר על האהבה, החום והחיבוק שמתן קיבל לאורך השנים בעיר ובתיכון. דבריו נגעו בלב המשתתפים והעמיקו את תחושת המשמעות של היום.
האירוע התקיים הודות לשיתוף פעולה רחב של גורמי החינוך והעיר, בהם מנהלת אגף החינוך סיגל אלבז, ענת רובין מנהלת תיכון אמית האופק, אמיר מלכה מנכ"ל קריית החינוך אמית עתידים, מנהל אגף הספורט, צוותי החינוך וכלל העוסקים במלאכה.
יום הספורט הזה לא היה רק אירוע אלא עדות חיה לכך שזכרו של מתן אברג'ל ממשיך לפעום בלב הקהילה, להוות השראה ולחבר בין דורות של תלמידים סביב ערכים של מסירות, אחריות ואהבת הארץ.
יהי זכרו ברוך.

כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...