חדשות מקומיות



תושבים הבחינו בירידת מפלס המים בפארק הדגים העירייה מסבירה מה עומד מאחורי זה
מנהל המערכת

בימים האחרונים פנו תושבים רבים לעיריית אור עקיבא בעקבות ירידה משמעותית במפלס המים בבריכה שבפארק הדגים והחשש לבעלי החיים הנמצאים שם, וביקשו להבין מה הסיבה לשינוי שנראה לעין.
בתגובה לפניות, הודיעה העירייה כי החלה בביצוע עבודות ניקוי ושדרוג בבריכת הפארק, כחלק מפעולות תחזוקה ושיפור המתחם לרווחת המבקרים.
על פי הודעת העירייה, העבודות צפויות להימשך במהלך הימים הקרובים ויכללו טיפול בבריכה והכנתה להמשך פעילות תקינה ובטוחה.
בעירייה מבקשים מהציבור לגלות סבלנות במהלך תקופת העבודות ומדגישים כי מדובר במהלך שנועד לשפר את חוויית הביקור בפארק ולהבטיח את תחזוקתו לאורך זמן.
כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...