תחנת המשטרה באור עקיבא תחנך בקרוב
תחנת המשטרה החדשה באור עקיבא, הממוקמת ברחוב הרצוג, נמצאת בישורת האחרונה וצפויה להיפתח בתוך כחודש

מדובר באחד הפרויקטים המרכזיים בעיר בשנים האחרונות, שנועד לחזק באופן משמעותי את תחושת הביטחון של התושבים ולהעניק מענה מתקדם ויעיל יותר לצורכי האכיפה והסדר הציבורי.
בעירייה מדגישים כי מדובר בחלק ממדיניות רחבה שמוביל ראש העיר, אשר שם את נושא הביטחון בראש סדר העדיפויות ופועל בעקביות לחיזוקו בכל שכונות העיר. לדבריהם, ההשקעה בתשתיות ביטחוניות, לצד קידום פרויקטים משלימים, מבטאת תפיסה ניהולית הרואה בביטחון התושבים ערך עליון ובלתי מתפשר.
לצדו, ממלא מקום וסגן ראש העיר, נח שמאילוב, ממשיך להוביל קו אסרטיבי ונחוש מול כלל הגורמים המעורבים, תוך דחיפה מתמדת להאצת תהליכים ולהוצאת פרויקטים מן הכוח אל הפועל במהירות וביעילות.
תודה והוקרה מיוחדת ניתנת גם ללי אלבז, מנהלת אגף תיאום ובקרה, על עבודתה המקצועית, המדויקת והמסורה, שליוותה את הפרויקט לכל אורכו והבטיחה את קידומו התקין.
עוד מציינים בעירייה לשבח את הפרויקטור יוסי אדרי, אשר מוביל את הפרויקט הנוכחי לצד פרויקטים רבים נוספים בעיר, בניהול מוקפד, ביעילות ובקצב עבודה מרשים במיוחד.
עם השלמת התחנה החדשה, צפויה אור עקיבא ליהנות מקפיצת מדרגה משמעותית בתחום הביטחון העירוני צעד נוסף בדרך להמשך פיתוחה וחיזוקה של העיר לטובת כלל תושביה.
כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...