סכנה ממשית
נחשים בפארק הדגים ברחוב השיקמים באור עקיבא

למערכת “הקיסרון ניוז” הגיעו דיווחים מתושבים על זוג נחשים שנצפו באזור רחוב השיקמים, בסמוך לפארק הדגים.
על פי העדויות, הנחשים נראו משוטטים בסביבת שטחים פתוחים וצמחייה, אזורים הידועים כמוקדי פעילות אופייניים בעונה זו.
התושבים מתבקשים לגלות ערנות מוגברת, במיוחד הורים לילדים קטנים, ולהימנע מהתקרבות לאזורי עשבייה, שיחים או מקומות מסתור פוטנציאליים. חשוב להדגיש כי בעונת האביב והקיץ נחשים יוצאים ממחבואם בחיפוש אחר מזון ומקומות מסתור, ולעיתים אף נמשכים לאזורים מיושבים.
גורמים מקצועיים מציינים כי אין לנסות ללכוד או להתקרב לנחש בשום אופן, אלא להתרחק מיד ולהזעיק לוכד נחשים מוסמך או לפנות למוקד העירוני. במקרה של הכשה – יש לפנות באופן מיידי לקבלת טיפול רפואי.
כך תשמרו על עצמכם:
הימנעו מהליכה יחפה או עם סנדלים באזורים עם צמחייה צפופה
שמרו על חצרות נקיות מעשבים גבוהים ופסולת
הקפידו על השגחה על ילדים וחיות מחמד
בדקו אזורים מוצלים, מחסנים ופינות מסתור לפני כניסה
תושבים באזור רחוב השיקמים מדווחים על תחושת דאגה, וקוראים להגברת הפיקוח והטיפול במפגעים מסוג זה.
בעירייה טרם נמסרה תגובה רשמית, אך סביר כי הנושא יטופל במסגרת פעולות תחזוקה וניקיון שוטפות, במיוחד בעונה זו.
בשורה התחתונה:
הקיץ כבר כאן והטבע מגיע איתו עד לשכונות. ערנות, זהירות והתנהלות נכונה יכולות למנוע סכנה מיותרת.
כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...