חדשות מקומיות



סגירה זמנית של חניון סמוך לבניין העירייה בשל עבודות
מנהל המערכת

העירייה מודיעה על סגירה זמנית של מגרש החנייה הסמוך לבניין העירייה, זאת בשל עבודות שיתקיימו במקום במהלך היום.
על פי ההודעה, מחר, יום רביעי, 13.5.26, בין השעות 06:00 בבוקר ועד 12:00 בצהריים, לא תתאפשר חניית כלי רכב במגרש החנייה הממוקם מול בניין העירייה.
בעירייה מציינים כי עם סיום העבודות ייפתח החניון מחדש לשימוש הציבור, ומבקשים מהנהגים להיערך מראש ולהיעזר בחלופות חנייה באזור.
כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...