מינוי חדש בתחום ההתחדשות העירונית באור עקיבא: נתי גליקמן מונה למנהל המנהלת העירונית
העיר אור עקיבא ממשיכה לקדם את תחום ההתחדשות העירונית: נתי גליקמן מונה לתפקיד מנהל המנהלת להתחדשות עירונית ויוביל את קידום הפרויקטים, הליווי לתושבים והעבודה מול כלל הגורמים המקצועיים.

חיזוק משמעותי למערך ההתחדשות העירונית באור עקיבא: נתי גליקמן מונה לתפקיד מנהל המנהלת להתחדשות עירונית בעיר וייכנס לתפקיד בתקופה הנחשבת לאחת המשמעותיות ביותר בתחום הפיתוח וההתחדשות.
המנהלת להתחדשות עירונית מהווה גורם מרכזי בקידום תהליכי פינוי-בינוי, התחדשות שכונות ותיקות, ליווי תושבים ומתן מידע מקצועי לבעלי נכסים, לצד עבודה שוטפת מול יזמים, מתכננים, משרדי ממשלה וגופי התכנון השונים.
מינויו של גליקמן מגיע בשעה שבאור עקיבא מקודמים מספר מהלכים משמעותיים בתחום ההתחדשות העירונית, אשר צפויים להשפיע על פני העיר בשנים הקרובות ולהוביל לשדרוג תשתיות, שיפור איכות החיים והגדלת היצע הדיור.
גורמים בעיר הביעו תקווה כי המינוי יסייע לקדם את הפרויקטים הנמצאים בשלבי תכנון שונים, תוך שמירה על קשר רציף עם התושבים ומתן מענה מקצועי לסוגיות המעסיקות את בעלי הדירות והמשפחות המתגוררות במתחמי ההתחדשות.
עם כניסתו לתפקיד צפוי גליקמן להוביל את פעילות המנהלת, להעמיק את שיתוף הפעולה עם הקהילה ולסייע בקידום חזון ההתחדשות העירונית של אור עקיבא.
מדובר במינוי בעל חשיבות רבה לעתידה של העיר, במיוחד בתקופה שבה תחום ההתחדשות העירונית נמצא בלב סדר היום המקומי וצפוי לעצב את פניה של אור עקיבא בעשורים הקרובים.
כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...