מפקד חדש לשיטור העירוני באור עקיבא: שי קינדזור נכנס לתפקיד
מערך השיטור העירוני באור עקיבא יוצא לדרך חדשה עם כניסתו לתפקיד של שי קינדזור, שמונה למפקד השיטור העירוני החדש בעיר.

במסגרת כניסתו לתפקיד התקיימה היום פגישת עבודה ראשונה עם ראש העיר שמחה יוסיפוב, שבמהלכה הוצגו בפניו האתגרים המרכזיים העומדים בפני מערך האכיפה העירוני, לצד היעדים והמשימות הצפויים והמצופים בתקופה הקרובה.
השיטור העירוני מהווה נדבך מרכזי בשמירה על הסדר הציבורי, אכיפת חוקי העזר העירוניים, הגברת תחושת הביטחון של התושבים ומתן מענה לאירועים שונים במרחב הציבורי. בעירייה מקווים כי כניסתו של קינדזור לתפקיד תסייע בהמשך חיזוק שיתוף הפעולה בין כלל גורמי האכיפה והביטחון בעיר.
גורמים בעירייה בירכו את המפקד החדש ואיחלו לו הצלחה רבה בתפקידו, מתוך אמונה כי ניסיונו ומקצועיותו יתרמו לקידום הביטחון והסדר הציבורי למען תושבי אור עקיבא.
כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...