חדשות מקומיות



ממשיכים להיערך לחירום
מיגונית חדשה הוצבה באור עקיבא לזכרו של סמ"ר איתי מרציאנו ז"ל
מנהל המערכת

עיריית אור עקיבא ממשיכה לחזק את היערכות החירום בעיר: הבוקר הוצבה מיגונית חדשה בחניון שמול בניין העירייה, כחלק מהמאמצים לשיפור תחושת הביטחון והמענה לתושבים בשעת חירום.
המיגונית החדשה נקראת “מיגונית איתי”, לזכרו של לוחם הצנחנים סמ"ר איתי אליהו מרציאנו ז"ל, שנפל בקרבות ה־7 באוקטובר בעת שהגן בגבורה על מדינת ישראל.
הצבת המיגונית במיקום מרכזי ונגיש (בחניון לייד במנה העירייה) נועדה להעניק מענה מהיר לעוברים ושבים, לעובדי העירייה ולתושבים השוהים באזור, במיוחד בתקופה שבה הרשויות המקומיות ממשיכות לחזק את מוכנות העורף והמרחב הציבורי.
בעירייה מדגישים כי לצד ההנצחה המרגשת, מדובר במהלך חשוב נוסף לחיזוק הביטחון האישי והקהילתי בעיר.
כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...