מהפכת התחבורה הציבורית באור עקיבא: 32 תחנות אוטובוס חדשות מוקמות ברחבי העיר
תושבי אור עקיבא צפויים ליהנות בקרוב משדרוג משמעותי במערך התחבורה הציבורית, לאחר שעיריית אור עקיבא החלה בעבודות להקמת 32 תחנות אוטובוס חדשות במוקדים שונים ברחבי העיר.

הפרויקט כולל הכשרת התחנות החדשות באמצעות צביעת אבני שפה, הצבת עמודי תמרור ייעודיים ובחלק מהמיקומים גם התקנת סככות המתנה לרווחת הנוסעים.
מדובר במהלך רחב היקף שנועד לשפר את הנגישות לתחבורה הציבורית, להרחיב את השירות לתושבים ולהתאים את מערך התחבורה לקצב ההתפתחות והצמיחה של העיר.
הפרויקט מתבצע בשיתוף פעולה בין עיריית אור עקיבא, משרד התחבורה, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית וחברת קווים, כחלק מתוכנית כוללת לחיזוק התחבורה הציבורית והנגשתה לתושבים בכל רחבי העיר.
בעירייה מציינים כי בימים הקרובים יפורסמו פרטים נוספים, לרבות מיקומי התחנות החדשות והשלבים הבאים בתוכנית.
תושבים רבים רואים במהלך צעד חשוב שיסייע לשיפור הניידות בעיר ויאפשר גישה נוחה יותר לקווי התחבורה הציבורית עבור תלמידים, עובדים, אזרחים ותיקים ומשפחות.
כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...