לילות ללא פשרות: השיטור העירוני באור עקיבא מגביר את האכיפה נגד בני נוער פורעי חוק
אלכוהול בפארקים, מכירה לקטינים, קורקינטים משתוללים וטרקטורונים מסוכנים בעיריית אור עקיבא ובמשטרת ישראל יוצאים למבצע אכיפה נרחב במטרה לשמור על הסדר הציבורי ועל ביטחון התושבים.

בימים האחרונים, ובעיקר בשעות הלילה, הגביר מערך השיטור העירוני באור עקיבא את פעילות האכיפה ברחבי העיר, בדגש על תופעות המטרידות תושבים רבים בתקופת הקיץ.
בין מוקדי הפעילות המרכזיים נמצאים מקרים של שתיית אלכוהול בפארקים על ידי קטינים, מכירת משקאות אלכוהוליים לקטינים בניגוד לחוק, מכירת אלכוהול בשעות האסורות וכן עבירות תנועה והפרות סדר הנגרמות כתוצאה משימוש פרוע בקורקינטים וטרקטורונים.
במערך השיטור העירוני פועלים כתף אל כתף שוטרי משטרת ישראל ופקחים עירוניים, כאשר האכיפה מתבצעת באופן משולב במטרה להעניק מענה יעיל ומהיר לתופעות השונות.
תושבים רבים הביעו לאחרונה דאגה מהתגברות מקרי הרעש, ההתקהלויות והנהיגה המסוכנת בשעות הערב והלילה, במיוחד בפארקים ובמוקדי בילוי של בני נוער. בעקבות זאת הוחלט להגביר את הנוכחות בשטח ולבצע פעילות ממוקדת במוקדים הידועים.
מפקד השיטור העירוני באור עקיבא, פקד שי קינדזור, מסר לעירייה כי בימים אלו פועלים השוטרים והפקחים הן בפעילות גלויה והן בפעילות סמויה, במטרה לאתר עבירות, למנוע סכנות ולשמור על שלום הציבור.
לדבריו, הדגש המרכזי הוא על הגנה על בני הנוער עצמם, לצד אכיפה נחושה נגד מי שמפר את החוק או מסכן את הציבור.
בעירייה מציינים כי תקופת הקיץ והחופש הגדול מביאה עמה אתגרים מיוחדים, ולכן הוחלט להגביר את הסיורים והביקורות ברחבי העיר כדי לאפשר לתושבים ליהנות מסביבה בטוחה ושקטה.
המסר של השיטור העירוני ברור: אפס סובלנות לעבירות אלכוהול, הפרות סדר ונהיגה מסוכנת למען ביטחון התושבים ואיכות החיים באור עקיבא.
כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...