אתר החדשות של אור עקיבא • קיסריה והסביבהיום שני, 22 ביוני 2026
חדשות מקומיות

לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה

מנהל המערכת
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים  והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה

חודש אחרי הקריאה לסיירת הורים: כעת יוצאת לדרך גם סיירת תושבים חדשה באור ים


רק לפני כחודש פרסם עיתון "הקיסרון" על המהלך לגיוס מתנדבים לסיירת הורים בשכונת אור ים, וכעת מגיעה יוזמה נוספת שנועדה לחזק את תחושת הביטחון והקהילתיות בשכונה המתפתחת: עיריית אור עקיבא והרשות לביטחון קהילתי הודיעו על הקמת סיירת שכונת אור ים, וקוראות לתושבים להצטרף למערך ההתנדבות החדש.


המהלך נועד להגביר את המעורבות הקהילתית בשכונה, לחזק את תחושת הביטחון האישי של התושבים ולהרחיב את שיתוף הפעולה בין הקהילה לבין גורמי העירייה והרשות לביטחון קהילתי.


באור ים, הנחשבת לאחת השכונות הצומחות והמתפתחות בעיר, רואים חשיבות רבה בבניית קהילה מעורבת ואכפתית, כאשר לצד פיתוח התשתיות והקליטה של משפחות חדשות, מושם דגש גם על חיזוק החוסן הקהילתי והערבות ההדדית.


בעירייה מציינים כי חברי הסיירת יעברו הכוונה והדרכה ויהוו מכפיל כוח משמעותי במרחב השכונתי, תוך יצירת נוכחות קהילתית חיובית ותרומה לאיכות החיים של כלל התושבים.


הקמת הסיירת החדשה מצטרפת למהלכים נוספים שבוצעו לאחרונה בשכונה, ובהם גיוס מתנדבים לסיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר. כעת מקווים בעירייה כי תושבים נוספים יבחרו לקחת חלק בעשייה הציבורית ולתרום מזמנם לטובת הקהילה המקומית.


בעירייה וברשות לביטחון קהילתי קוראים לתושבי אור ים להצטרף ליוזמה ולהיות שותפים פעילים בשמירה על איכות החיים, הביטחון והקהילתיות בשכונה.


להצטרפות לסיירת: https://did.li/HoBmC


שיתוף:

תגובות

טוען...

השאר תגובה

0/2000תגובות מאושרות לפני פרסום

כתבות קשורות