כאוס תחבורתי לא מובן
מניעת מעבר לאוטובוסים להר מירון הובילה לשיתוק אזורי כל הכניסות לאור עקיבא קורסות, נהגים תקועים ללא מענה וללא מידע

כאוס תחבורתי חסר תקדים נרשם כעת ברחבי האזור, כאשר עומסי תנועה כבדים משתרעים על פני עשרותקילומטרים. מה שהחל כחסימה נקודתית בכניסה המערבית לאור עקיבא, הפך במהירות לשיתוק אזורי רחב היקף.
לפי דיווחים מהשטח, החסימות נובעות בין היתר ממניעת מעבר של אוטובוסים בדרכם למירון מהלך שיצר אפקט דומינו והוביל ללחץ תנועה אדיר לא רק בכניסה המערבית, אלא בכל הכניסות לאור עקיבא ובצירים מרכזיים נוספים באזור.
נהגים מדווחים על זמני המתנה ממושכים, חוסר הכוונה, ואפס מידע ברור מצד הרשויות. התחושה בשטח היא של אובדן שליטה מוחלט "שיגעון" כהגדרת חלק מהנהגים כאשר אלפי כלי רכב עומדים ללא תנועה, ללא פתרון נראה לעין.
האירוע מעלה שאלות קשות באשר להיערכות המוקדמת של הגורמים האחראים: כיצד ייתכן שחסימה אחת מובילה לקריסה תחבורתית בקנה מידה כזה? מדוע לא ניתנו חלופות מסודרות?
כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...