חדשות מקומיות



השיטור העירוני באור עקיבא מתרחב
מנהל המערכת

בימים האחרונים נוספו ניידת משטרה חדשה ואופנוע למערך השיטור העירוני. בנוסף, תוגבר מספר השוטרים, וכעת מונה השיטור העירוני כ-10 שוטרים וכ-5 פקחים עירוניים.
ראש העיר שמחה יוסיפוב נפגש היום עם מפקד השיטור העירוני באור עקיבא, רנ"ג שרון בוחבוט, ואמר כי התוספת החדשה היא מכפיל כוח משמעותי בטיפול במשימות השמירה על הסדר הציבורי בעיר.
רנ"ג בוחבוט: "המשטרה והעירייה פועלות בשיתוף פעולה הדוק, והשיטור העירוני מטפל כיום בכ-80% מהאירועים באור עקיבא. יש לנו שני כלים חדשים, וכן אופנוע נוסף שייכנס למערך בקרוב, ואלה יסייעו לנו לתגבר עוד יותר את הפעילות השוטפת שלנו".
כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...