הכשת נחש בקיסריה: תושבים מתבקשים לגלות ערנות
אירוע הכשת נחש דווח לפני זמן קצר בשכונה 11 בקיסריה. התושבים נקראים לנהוג בזהירות, במיוחד בשעות החמות ובאזורים עם צמחייה, אבנים ושטחים פתוחים

על פי הדיווח בקבוצת "קול-קיסריה", ההכשה התרחשה לפני כעשרים דקות בלבד, וגורמים באזור קוראים לציבור לגלות ערנות מוגברת ולהקפיד על זהירות בעת שהייה בגינות, בחצרות, בשטחים פתוחים ובאזורים בעלי צמחייה צפופה.
עם עליית הטמפרטורות ותחילת עונת הקיץ, נרשמת פעילות מוגברת של נחשים ברחבי הארץ, ובכלל זה גם באזור קיסריה. מומחים ממליצים להימנע מהכנסת ידיים למקומות מוסתרים, להקפיד על נעילת נעליים סגורות בשטחים פתוחים ולדווח לגורמים המוסמכים במקרה של זיהוי נחש.
אביבה זהבי חובשת "הצלה" ל"הקיסרון": במקרה של הכשה יש להזעיק מיד את כוחות החירום, להימנע מניסיונות ללכוד את הנחש או לטפל בפציעה באופן עצמאי, ולהגיע בהקדם לקבלת טיפול רפואי.
תושבי שכונה 11 והסביבה אנא גלו ערנות מוגברת.
כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...