ההיערכות לחגיגות הקיץ באור עקיבא בעיצומה
תוכנית חגיגית ומיוחדת לציון 75 שנה לעיר

כעת הסתיימה בעיריית אור עקיבא ישיבת עבודה מיוחדת לקראת אירועי הקיץ הקרובים, שבמרכזם חגיגות 75 שנה לעיר.
במהלך הישיבה גובשה תוכנית רחבה ומגוונת במיוחד, אשר צפויה לכלול שלל מופעים, פעילויות ואירועים לכלל תושבי העיר ילדים, בני נוער, משפחות ומבוגרים.
על פי התכנון, האירועים יתקיימו במספר מועדים לאורך חודשי הקיץ ויכללו מופעי תרבות ובידור, פעילויות קהילתיות, אירועי נוער, הפנינגים למשפחות ותכנים נוספים שעתידים להתפרסם בהמשך.
בעירייה ובמתנ״ס מדגישים כי השנה מושם דגש מיוחד על ציון הדרך המשמעותי של 75 שנה להקמת העיר, מתוך רצון ליצור קיץ חגיגי, מאחד ועשיר בתוכן עבור כלל התושבים.
בישיבה השתתפו ראש העיר שמחה יוסיפוב, חבר המועצה ומחזיק תיק האירועים גולן מסיקה, מנהלת מחלקת החינוך סיגל אלבז, מנהל האירועים במתנ״ס מנו מורדו, מנהל המתנ״ס, פרי בן חיון מנהלת צהרונים ואחראית אירועי ילדים ובכירים נוספים.
פרטים נוספים על אירועי הקיץ, האמנים והמופעים צפויים להתפרסם בהמשך.
*להצטרפות לקבוצת החדשות "הקיסרון-ניוז"* 👇 https://chat.whatsapp.com/Kyy5yZUdkXFFRTFCETUBqB?mode=gi_t
כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...