חדשות מקומיות



ההצללות חוזרות לפארקים ברחבי אור עקיבא
עם העלייה בטמפרטורות ופתיחת עונת הקיץ, החלה עיריית אור עקיבא בהחזרת מתקני ההצללה לפארקים הציבוריים ברחבי העיר.
מנהל המערכת

על פי העירייה, ההצללות מפורקות מדי שנה לקראת חודשי החורף, במטרה לצמצם נזקים אפשריים כתוצאה מרוחות חזקות וממזג אוויר סוער. עם סיום העונה הגשומה והשיפור בתנאי מזג האוויר, מוחזרים המתקנים לשימוש התושבים.
בימים אלה מתבצעות עבודות התקנה במספר פארקים בעיר, כאשר חלק ניכר מההצללות כבר הוצבו מחדש. בעירייה מציינים כי מספר מתקנים נוספים נמצאים בתהליך תיקון ותחזוקה בעקבות בלאי שנוצר במהלך השנים.
לפי ההערכות, במהלך התקופה הקרובה תושלם התקנת כלל ההצללות בפארקים, לקראת חודשי הקיץ שבהם גוברת הפעילות במרחבים הציבוריים ובגני המשחקים.
כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...