דיירי ההוסטל אמרו תודה ובגדול.
לא בכל יום מגיע מכתב תודה שממחיש בצורה כל כך ברורה את המשמעות האמיתית של שירות לציבור. המכתב המלא בתוך הכתבה.

בשבוע שעבר הגישו דיירי ההוסטל באור עקיבא מכתב הוקרה מרגש לעיריית אור עקיבא ולעומד בראשה שמחה יוסיפוב , למחלקת התחבורה ולמנהל המסור יורי קונבורוב, ובו ביקשו להביע את הערכתם העמוקה על פעולה שנראית אולי פשוטה על הנייר אך עבורם שינתה את איכות החיים בצורה משמעותית.
במכתב, שעליו חתומים אנשי ההוסטל, הודו הדיירים על שינוי מסלול קו האוטובוס העובר בסמוך למקום מגוריהם באור עקיבא. לדבריהם, השינוי שבוצע במהירות וביעילות הפך את הגישה לתחבורה הציבורית לנוחה ונגישה הרבה יותר, והקל באופן משמעותי על ההתניידות היומיומית שלהם.
מאחורי כל שינוי כזה מסתתרים אנשים. אנשים שמתקשים לעיתים להגיע ממקום למקום, אנשים שעבורם כל מטר נוסף בהליכה הוא אתגר של ממש. לכן, כאשר רשות מקומית קשובה לצרכים מהשטח ופועלת כדי למצוא פתרונות אמיתיים מדובר בהרבה יותר מסתם שינוי מסלול. מדובר בשליחות ציבורית, ברגישות אנושית וביכולת לראות את האדם שמאחורי הבקשה.
העובדה שעל המכתב מופיעות חתימות רבות כל כך מעידה יותר מכל על גודל ההשפעה ועל ההכרת הטוב של התושבים. זהו מסר ברור לכך שלפעמים פעולה אחת נכונה יכולה לשפר את חייהם של עשרות אנשים ולהעניק להם תחושת כבוד, נגישות ושייכות.
יישר כוח לכל העוסקים במלאכה, ובעיקר לתושבים שבחרו לעצור לרגע, להוקיר תודה ולהזכיר לכולנו כמה משמעות יש לעשייה ציבורית שנעשית מהלב ולמען האדם.

כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...