בעקבות המתיחות הביטחונית: המקלטים הציבוריים באור עקיבא נפתחו לתושבים
על רקע ההתפתחויות האחרונות במצב הביטחוני והיערכות מערכת הביטחון לאפשרות של ירי לעבר שטח מדינת ישראל בשעות הקרובות, הנחה ראש עיריית אור עקיבא, שמחה יוסיפוב, לפתוח את כלל המקלטים הציבוריים ברחבי העיר לטובת התושבים.

בצה"ל עדכנו כי בהתאם להערכות המצב השוטפות מתקיימת היערכות מוגברת, אך נכון לעכשיו לא חל כל שינוי בהנחיות פיקוד העורף. לצד זאת, בעירייה החליטו לנקוט בצעדי היערכות מוקדמים על מנת להבטיח את ביטחונם ותחושת הביטחון של התושבים.
כחלק מההיערכות, פתחה העירייה גישה למערכת המפות המרחבית (GIS) המאפשרת לתושבים לאתר בקלות את המרחבים המוגנים הציבוריים ברחבי העיר. במערכת מסומנים המקלטים הציבוריים בצבע ירוק והמיגוניות בצבע סגול, במטרה להקל על ההתמצאות בעת הצורך.
בעירייה קוראים לתושבים לגלות ערנות, להישמע להנחיות גורמי הביטחון ולהתעדכן אך ורק באמצעות הערוצים הרשמיים.
📍 לאיתור מקלטים ומרחבים מוגנים במערכת ה-GIS:
https://did.li/HoLOf
מערכת "הקיסרון" תמשיך לעדכן בהתפתחויות ככל שיהיו.
כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...