חדשות מקומיות



אזהרה לציבור, משרד הבריאות מזהיר מרחצה בחוף נווה ים צפון
משרד הבריאות פרסם הודעה לציבור לפיה בבדיקות איכות המים שבוצעו בחוף נווה ים צפון נמצאו תוצאות מיקרוביאליות חריגות
מנהל המערכת

בעקבות הממצאים, קורא משרד הבריאות לציבור להימנע מרחצה בחוף עד להודעה חדשה, וזאת מתוך שמירה על בריאות המתרחצים ומניעת סיכונים מיותרים.
עוד נמסר כי המעקב אחר איכות מי הרחצה נמשך באופן שוטף, כאשר במהלך היום מבוצעות דגימות נוספות במטרה לבחון את מצב המים ולעדכן בהתאם להתפתחויות.
במשרד הבריאות מדגישים כי עם קבלת תוצאות תקינות והסרת הסיכון, תצא הודעה מסודרת לציבור על חידוש הרחצה במקום. עד אז, מתבקשים המתרחצים להישמע להנחיות ולהימנע מהגעה למים בחוף זה.
כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...