אתר החדשות של אור עקיבא • קיסריה והסביבהיום שני, 22 ביוני 2026
חדשות מקומיות

אור גדול מאיר את הגול

שמחה הדליק לנו את האור. בשעה טובה ניסוי כלים ראשון, אור עקיבא באור חדש: התאורה שהציבה את האצטדיון העירוני בסטנדרט בינלאומי הופעל בפעם הראשונה ע"י ראש העיר ערן לוי: זה עידן חדש בכדורגל העירוני

מנהל המערכת
אור גדול מאיר את הגול

צעד נוסף בדרך לשדרוג מתקני הספורט בעיר: ראש עיריית אור עקיבא שמחה יוסיפוב הדליק הערב לראשונה את מערכת התאורה החדשה באצטדיון העירוני, והמחזה המרשים לא הותיר מקום לספק אחד מפרויקטי השדרוג המשמעותיים של השנים האחרונות מתקרב לסיומו.

לפני כשבועיים הוצבו באצטדיון ארבעה עמודי תאורה ענקיים, הנושאים לא פחות מ־60 גופי תאורה מתקדמים. המערכת החדשה תוכננה בהתאם לדרישות התקן של פיפ"א ומספקת עוצמת הארה ממוצעת של כ־700 לוקס בכל נקודה במגרש נתון המאפשר קיום משחקים ואימונים בתנאים מקצועיים ובאיכות גבוהה.

עבור שחקני הקבוצות המקומיות, מחלקות הנוער, המאמנים וחובבי הספורט בעיר, מדובר בבשורה של ממש. התאורה החדשה צפויה לשפר משמעותית את חוויית המשחק והאימון בשעות הערב, להרחיב את שעות הפעילות במגרש ולהעניק לאצטדיון מראה מודרני ומרשים.

מנכ"ל הקבוצה ערן לוי לראש העיר: באתי מהליגות הגבוהות כידוע ובהחלט זאת תאורה אדירה שעומדת בסטנדרטים הגבוהים

גורמים בעירייה מציינים כי מדובר בחלק מתהליך רחב יותר של שדרוג ופיתוח תשתיות הספורט בעיר, במטרה להעניק לתושבים מתקנים איכותיים ומתקדמים התואמים את צרכיה של עיר מתפתחת וצומחת.

עם הדלקת התאורה החדשה ניתן כבר לראות את השינוי בשטח, וכעת נותרו העבודות האחרונות בדרך להשלמת הפרויקט.

אם לשפוט לפי התמונות הראשונות האצטדיון העירוני של אור עקיבא נכנס לעידן חדש, מואר ומתקדם הרבה יותר.
נכחו, ראש העיר שמחה יוסיפוב מנכ"ל הקבוצה ערן לוי מ"מ וסגן ראש העיר עו"ד נוח שמאילוב ונציג הנהלת הקבוצה אלי דהן

שיתוף:

תגובות

טוען...

השאר תגובה

0/2000תגובות מאושרות לפני פרסום

כתבות קשורות