אחרי השדרוג: כך ניראת בריכת הדגים בפארק נוף ים אשר נפתחה מחדש למבקרים

בשורה משמחת לתושבי שכונת נוף ים ולמבקרים בפארק: עיריית אור עקיבא השלימה בימים האחרונים את עבודות השדרוג בבריכת הדגים שבפארק, וכעת המקום מוכן שוב לקלוט מבקרים ומשפחות.
העבודות שבוצעו נועדו לשפר את נראות הבריכה, את סביבתה ואת חוויית הביקור בפארק כולו, הנחשב לאחד מאזורי הפנאי האהובים בשכונה. הבריכה המחודשת מוסיפה צבע, חיים ואווירה נעימה למרחב הציבורי ומעניקה למבקרים פינת טבע מטופחת בלב השכונה.
תושבים שכבר ביקרו במקום לאחר השדרוג ציינו כי ניתן לראות את ההשקעה בשטח, וכי הבריכה המחודשת משתלבת היטב עם סביבת הפארק המטופחת.
במסגרת מאמצי העירייה לשדרג את המרחבים הציבוריים ברחבי העיר, ממשיכות להתבצע עבודות פיתוח ותחזוקה במוקדים שונים, במטרה לשפר את איכות החיים ולהעניק לתושבים סביבת מגורים נעימה ומזמינה יותר.
כעת, עם סיום העבודות, מוזמנים תושבי אור עקיבא להגיע לפארק הדגים בשכונת נוף ים, ליהנות מהאווירה, מהטבע ומהבריכה המחודשת שהפכה לאחת מנקודות החן היפות בפארק.
מחפשים מקום רגוע לבילוי משפחתי? בריכת הדגים המחודשת בפארק נוף ים מחכה לכם.
כתבות קשורות

דיווח ראשוני: נחש הניראה כצפע כעת (יום שני 22.6 23:30)סמוך למלון דן קיסריה הציבור מתבקש לגלות ערנות
22 ביוני 2026
לאחר גיוס סיירת ההורים שעליו דיווח "הקיסרון" בחודש שעבר, יוצאת לדרך יוזמה קהילתית נוספת באור ים והפעם העירייה מחפשת תושבים שרוצים לקחת חלק פעיל בשמירה על השכונה
22 ביוני 2026

תגובות
טוען...